Menestystarinat syntyvät siellä, missä niillä on tilaa kasvaa.

Kolme syytä valita meidät

Rsult - Palvelumme

vankka osaaminen

Monipuolinen ja pitkä kokemus kattaa liiketoimminnan ja sitä tukevan teknologian ymmärryksen.
Rsult - Palvelumme

molemmin puolin pöytää

Jokaisessa toimeksiannossa näkyy laaja kokemuksemme johtajina,ostajina sekä myyjinä.
Rsult - Palvelumme

arvoa teidän asiakkaillenne

Muutos tulee näkymään asiakkaillenne asti. Tekemiseen osallistamme aktiivisesti asiakkaat, liiketoimintajohdon ja ICTn.

Kasvun keinot

Myynti on keskeinen kasvun moottori

Huippu myyntiorganisaatio keskittyy asiakkaan osto- ja päätöksentekoprosessin edistymiseen – keskiverto myyntiorganisaatio keskittyy omaan myyntiprosessiinsa.

Huippu myyjä ajaa asiakkaansa asiaa oman organisaationsa suuntaan. Huippu myyjä tuntee ammattiylpeyttä ja haluaa tehdä joka myynnin vaiheessa parhaansa sekä hiukan paremmin kuin kilpailijansa.

Huippu myyntjohtaja valmentaa myyntiä asiakkaan näkökulmasta – ostajan hattu päässä. Huippu myyntijohtaja tietää että tulokseen tuijottaminen ei tuo tekemistä, mutta tekemiseen keskittyminen tuo tulosta.

 

Vaativa ratkaisumyynti on ostamisen ymmärtämistä

Myytkö myyjänä – vai ajatteletko kuin ostaja?

Avain menestykseen vaativassa ratkaisumyynnissä on murtaa myynnin tyypilliset ja/tai vakiintuneet ajattelu- ja toimintamallit. Keskusteletko riskeistä ajoissa vai siirrätkö myöhempään? Rohkeatko kysyä investointihalua vai toimitko oletusten pohjalta? Rohkeus, proaktiivisuus ja relevanttius asiakkaalle ovat asioita, joita ostaja arvostaa. Keskiverrot myyvät – parhaat auttavat asiakastaan ostamaan.

Huomaa hyödyt

Teknologia on liiketoiminnan mahdollistaja

Parempi yhteistyö toimittajien, asiakkaiden ja kumppaneiden välillä mahdollistaisi entistä paremmin ICTn hyödyntämisen. Rsultissa meidän ostamisen ydinosaamista on monimutkaisten, liiketoiminta ja ICT ratkaisujen hankkiminen.

Parempi ymmärrys molemmin puolin pöytää johtaa viisaimpiin ja parempiin tuloksiin.

Parhaat ICT-ratkaisut tehdään yhteistyössä liiketoiminnan kanssa. Meidän tavoite on yhdistää liiketoiminta ja ICT tavalla, joka tukee liiketoiminnan kehitystä.

Ostamisen riemu ja tuska

Ostaja – onhan valtasi ja vastuusi tasapainossa?

ICT:n hankinta on helppoa – jopa hauskaa – kun liiketoiminta, ICT ja toimittaja ymmärtävät toisiaan. Tuskaksi se muuttuu kun ymmärrys puuttuu. Fiksut ICT ja hankintaorganisaatiot katsovat kokonaisuutta ja ymmärtävät substanssin sekä asioiden riippuvuudet. Fiksuimmat katsovat asiaa myös toimittajiensa näkökulmasta: miten meistä tulisi heille halutuin asiakas, jolle asiantuntijat haluavat tehdä töitä?

Mahdollista muutos

Kehittyminen on kasvun pohja

Realistinen aikataulu on muutosjohtamisen kulmakivi. Aikatauluun vaikuttaa mm. muutostarpeen suuruus ja sisältö.

Realistiset teknologiaodotukset varmistavat sen, että teknologia ymmärretään muutoksen mahdollistajana ei itse muutoksena.

Realistinen päätöksenteko ottaa huomioon myös sen, että muutos on valintoja ja edellyttää luopumista.

Idea ei ole menestys ennenkuin se hyödyttää asiakastasi

Muutosmatkaaja – onhan repussa riittävät eväät?

Jatkuvan muutoksen keskellä kehittyminen, muutos ja innovointi ovat joukkuelajeja. Hyvä valmistautuminen ja muutoksen kohteen järkevä valinta varmistavat yhteisen ajan tehokkuuden. Jälkihoidolla varmistetaan muutoksen juurtuminen mahdollisimman tehokkaasti.