Menestystarinat syntyvät siellä, missä niillä on tilaa kasvaa.

erotumme erikoistumalla

Keskittymällä tiettyihin toimialoihin kykenemme sparraamaan sisällöllisesti eri osa-alueissa laajan yleisosaamisemme lisäksi.

’molemmin puolin pöytää’ – kokemus

Varmistamme että jokaisessa toimeksiannossa teille näkyy laaja kokemuksemme johtajina,ostajina sekä myyjinä.

arvoa teidän asiakkaillenne

Muutoksen tulee näkyä teidän asiakkaillenne asti. Osallistamme aktiivisesti asiakkaat / liiketoiminta johdon / ICTn mukaan kehittämiseen.

Myynti

Huippu myyntiorganisaatio keskittyy asiakkaan osto- ja päätöksentekoprosessin edistymiseen – keskiverto myyntiorganisaatio keskittyy omaan myyntiprosessiinsa.

Huippu myyjä ajaa asiakkaansa asiaa oman organisaationsa suuntaan. Huippu myyjä tuntee ammattiylpeyttä ja haluaa tehdä joka myynnin vaiheessa parhaansa sekä hiukan paremmin kuin kilpailijansa.

Huippu myyntjohtaja valmentaa myyntiä asiakkaan näkökulmasta – ostajan hattu päässä. Huippu myyntijohtaja tietää että tulokseen tuijottaminen ei tuo tekemistä, mutta tekemiseen keskittyminen tuo tulosta.

 

Vaativa ratkaisumyynti on ostamisen ymmärtämistä

Myytkö myyjänä – vai ajatteletko kuin ostaja?

Avain menestykseen vaativassa ratkaisumyynnissä on murtaa myynnin tyypilliset ja/tai vakiintuneet ajattelu- ja toimintamallit. Keskusteletko riskeistä ajoissa vai siirrätkö myöhempään? Rohkeatko kysyä investointihalua vai toimitko oletusten pohjalta? Rohkeus, proaktiivisuus ja relevanttius asiakkaalle ovat asioita, joita ostaja arvostaa. Keskiverrot myyvät – parhaat auttavat asiakastaan ostamaan.

Ostaminen

Parempi yhteistyö toimittajien, asiakkaiden ja kumppaneiden välillä mahdollistaisi entistä paremmin ICTn hyödyntämisen. Rsultissa meidän ostamisen ydinosaamista on monimutkaisten, liiketoiminta ja ICT ratkaisujen hankkiminen.

Parempi ymmärrys molemmin puolin pöytää johtaa viisaimpiin ja parempiin tuloksiin.

Parhaat ICT-ratkaisut tehdään yhteistyössä liiketoiminnan kanssa. Meidän tavoite on yhdistää liiketoiminta ja ICT tavalla, joka tukee liiketoiminnan kehitystä.

Ostamisen riemu ja tuska

ICT:n hankinta on helppoa – jopa hauskaa – kun liiketoiminta, ICT ja toimittaja ymmärtävät toisiaan. Tuskaksi se muuttuu kun ymmärrys puuttuu. Fiksut ICT ja hankintaorganisaatiot katsovat kokonaisuutta ja ymmärtävät substanssin sekä asioiden riippuvuudet. Fiksuimmat katsovat asiaa myös toimittajiensa näkökulmasta: miten meistä tulisi heille halutuin asiakas, jolle asiantuntijat haluavat tehdä töitä?