Myyntiorganisaation kehittäminen

Huippu myyntiorganisaatiot tunnistaa mm. seuraavista tekijöistä:

  • keskittyvät niihin toimenpiteisiin, jotka johtavat asiakkaille asti näkyvään käytös- tai toimintatapamuutokseen
  • käyttävät aitoja asiakkaita ja asiakascaseja kehittämisen kohteina
  • osallistavat omat asiakkaat myyntinsä kehittämiseen
  • vievät heti käytäntöön oppeja myyntityön arkeen
  • kehittävät myynnin ammattiylpeyttä ja rohkeutta toimia
  • Keskittyvät tekemään joka vaiheessa pienetkin asiat hieman paremmin kuin muut
  • tekevät rohkeita valintoja ja päätöksiä mm. kvalifioidessaan myyntihankkeita
  • tekevät ja pitäytyvät strategisissa valinnoissaan mm. asiakassegmentointien suhteen

Myyntiorganisaation kehittämisen osaamisemme kattaa laajasti eri osa-alueet. Koska jokaisen myyntiorganisaation tilanne on ainutlaatuinen, myös ratkaisumme on aina asiakaskohtainen. Kuvaan olemme liittäneet esimerkkejä niistä konkreettisista palveluista, joilla autamme kehittämään ko. alueen toimintaa.

Rsult - Myyntiorganisaation kehittäminen